Advertising se main doel is om mense te kry om hulle hand in eie boesem te druk en jou kak ou produk te koop. Dit leer elke idiot wat sy Bemarkingsdiplomatjie doen by die Technikon. Deesdae, however, skiem ek is die hek oop en die hond kak in die straat. Iemand maak lelik droog. Meer en meer ads kry dit reg om my van iets anders te oortuig, naamlik om nooit weer die donnerse lame-ass company te ondersteun nie. Die ads is of so fokken stupid, of so fokken irriterend dat ek amper my Corolla / couch omgooi elke keer as die ad op die FM of TV opkom. En êrens ry iemand met hulle Renault Megane convertible Sandton toe vir 'n latté met die geld wat hierdie ads kos. Nooit ouens. Kom ons kyk na die culprits:
Dis maar net 'n paar, daar's duisende ander en elke dag word nog 'n kakker idee uitgedink. Wel, ek het die lyn getrek. Fok companies met kak ads, I'm taking my business elsewhere. In die groot scheme of things maak my paar rand seker nie veel saak nie, maar dit gee nogal persoonlike satisfaksie om 'n stupid ad te kyk en te weet jy boikot die stupitte asshol company. So, dis dan 'n vriendelike message van die middeklas aan adverteerders: Kry dit reg of fokof, ons is moeg vir julle kak "creativity." Blerrie dose. |
Watkykjy staan op 3,049,124 post views in totaal sedert 1 November, 2019.