Check hom

So bietjie minder shock met Die Antwoord maar die awe is daar

In Die Antwoord deur griffinRek jou bek

Hey, Die Anwoord het alweer ‘n nuwe music video uit! So wat kan jy verwag voor jy play druk? Wat is jou predictions? Vat so vyf raaiskote en dan kyk ons so bietjie of jy reg wss:

Directed by Ninja? Check.
Featuring Yo-Landi Vi$$er? Only always.
Is daar grafiti gebasseer op Roger Ballen se kuns? Natuurlik.
Maak tiete, seks of nudity een of ander tyd hulle verskyining? Doiiiing!
Feature hulle dogter, Sixteen Jones in die video? Met ‘n skyf.

So wat is nuut? Baie, actually! Die Antwoord deliver altyd cinematic quality en hierdie keer het hulle weer die game ge-up met fantastiese special visual effects. Yo-Landi is getransformeer in ‘n tipe alien kokkerot prawn vibe wat 100% ‘n hat tip is na Sharlto Copley en District 9 – hulle Instagram monikers is immers Prawnstar en Zef Alien. Ninja vat ‘n kleiner rol in die music video as ‘n scummy, doserige bartender wat die focus op square Yo-Landi plaas. Dis immers haar tune en sy vat centre stage, tot hulle dogtertjie, twaalfjarige Sixteen Jones die show steel heel aan die einde.
Die video is in Detroit geskiet en produce deur Manon vor Gerkan, David Blaine se ex girlfiend. Jy het haar in Shalow Hal ook gesien as een of ander hot chick. Dis maar hoe Die Antwoord rol – connections met fashion en models vir die afgelope twee jaar, waar hulle hulself nou permanent bevind in LA, in da overseas in da US of A.

Die song, Alien, is, soos hulle nuutste album, maar fokken kakkerig. Dis ‘n kinderlike en kinderagtige lullaby – die tema van vervreemding en rejection. Die vibe van ‘almal op skool het gedink ek is faktap maar nou wys ek vir hulle want ek het kakbaie zak’. God, skool is al amper 20 jaar agter jou. Maar hey,  dis ‘n deurlopende tema met Die Antwoord en dis pretty much wie hulle is. Dis actually glad nie boring nie. Voer daai anger! Dis half ‘n genre vir hulle en dis waarop hulle sover hulle career gebou het. En hier is die eintlike besef uiteindelik dat die album op sy eie nie vir my ‘n fok sin maak nie. Dis nie meer luistermusiek nie (dit was altyd) en dis nie meer dansmusiek nie (dit was altyd). OK, van dit is nog effens dansmusiek, maar dis deesdae meer kykmusiek en dis wat Die Antwoord moet aanhou maak, want hulle is probably die beste daarmee as dit vergelyk moet word met die local scene se music videos. Dis dalk unfair om Die Antwoord met die local scene te vergelyk, maar hulle het hard gewerk om tot daar te kom en hulle is absolute visual masters! En daar maak die tune Alien ewe skielik sin, want dis ‘n klein sound track vir ‘n klein movie!

You gotta give it to them, Die Antwoord maak befokte klein filmpies! Maak nog, julle naaiers!

Deel met jou tjommies!

    griffinSo bietjie minder shock met Die Antwoord maar die awe is daar
    Check hom

    It is Official! Guns ‘n Roses are coming to South Africa!

    In Aankondigings deur griffinRek jou bek

    South Africa (5th June 2018) – For the first time in the history of Guns N’ Roses, the international rock icons will perform one show only in South Africa at the world renowned FNB Stadium in Johannesburg on 29th November 2018. Tickets are on-sale beginning 7th June 2018 at 9am local time at www.bigconcerts.co.za and Computicket. Discovery Card holders 48-hour pre-sale starts 5th June 2018 at 9am local time. More information at www.discovery.co.za. With 947 and Channel 24.

    Guns N’ Roses and their unstoppable and massively successful Not In This Lifetime Tour continues to dominate the rock music world in 2018 and beyond with 13 stadium shows lined up across Europe, festival headline slots at Download Festival UK, Paris and Madrid, Italy’s Firenze Rocks and Belgium’s Graspop Metal Meeting. They are also playing 7 dates across Indonesia, The Philippines, Malaysia, Taiwan, Hong Kong and Abu Dhabi.

    Produced by Live Nation, the first European leg of the Not In This Lifetime Tour sold over 1 million tickets in 2017 to their widespread fanbase, becoming the year’s most successful tour and proving beyond a doubt that the attitude, spirit and influence of both Guns N’ Roses and the rock & roll genre are as strong as ever. Since it kicked off in 2016, the Not In This Lifetime Tour has performed an exhilarating 149 shows to over 5,200,000 fans around the world.

    Guns N’ Roses’ are Axl Rose (vocals, piano), Duff McKagan (bass), Slash (lead guitar), Dizzy Reed (keyboard), Richard Fortus (rhythm guitar), Frank Ferrer (drums), and Melissa Reese (keyboard).  

    Following the group’s 1985 formation, Guns N’ Roses injected unbridled, unrivalled, and unstoppable attitude into the burgeoning Los Angeles rock scene. The spirit went on to captivate the entire world with the release of their 1987 debut Appetite for Destruction –the best-selling U.S. debut ever, moving 30 million copies globally.  In 1991, the seven-time platinum Use Your Illusion I and Use Your Illusion II occupied the top two spots of the Billboard Top 200 upon release. Over the course of the past decade, Guns N’ Roses have performed sold out shows and headlined festivals worldwide following the critically acclaimed release of 2008’s RIAA platinum-certified Chinese Democracy. Six studio albums later, Guns N’ Roses are one of the most important and influential acts in music history and continue to set the benchmark for live performances connecting with millions of fans across the globe.

    www.gunsnroses.com

    #GNRSA 

    GUNS N’ ROSES – NOT IN THIS LIFETIME TOUR 2018

    Thursday, November 29, 2018
    FNB Stadium, Johannesburg
    Tickets on sale 7th June
    Book at www.bigconcerts.co.za
    Tickets from R515 – R1540

    VIP Packages:

    1. EARLY ENTRY PACKAGE – R3995
    • Standing ticket in the Golden Circle
    • Early entry before everyone else
    • Crowd-free merchandise shopping
    • Souvenir laminate
    • Limited edition VIP gift pack
    • Priority check-in and entrance
    • Onsite check-in staff
    1. GOLD HOT SEAT PACKAGE – R2995
    • Top priced seated ticket nearest to the stage
    • Souvenir laminate
    • Limited edition VIP gift pack
    • Priority check-in and entrance
    • Onsite check-in staff

    GLOBAL TOUR DATES

    3rd June 2018 – Olympia Stadion, Berlin, Germany
    6th June 2018 – Dyreskuepladsen, Odense, Denmark
    9th June 2018 – Download Festival, Donnington, United Kingdom
    12th June 2018 – Veltins Arena, Gelsenkircehn, Germany
    15th June 2018 – Firenze Rocks, Firenze, Italy
    18th June 2018 – Download Festival, Paris, France
    21st June 2018 – Graspop Metal Meeting, Dessel, Belgium
    24th June 2018 – Maimarktgelände, Mannheim, Germany
    26th June 2018 – Matmut Stadium, Bordeaux, France
    29th June 2018 – Download Festival, Madrid, Spain
    1st July 2018 – Estadio Olympico, Barcelona, Spain
    4th July 2018 – Goffertpark, Nijmegen, Holland
    7th July 2018 – Festwiese, Leipzig, Germany
    9th July 2018 – Stadion Slaski, Chorzow, Poland
    13th July 2018 – Spartak Otkritie, Moscow, Russia
    16th July 2018 – Song Festival Grounds, Tallinn, Estonia
    19th July 2018 – Valle Hovin, Oslo, Norway
    21st July 2018 – Ullevi Stadium, Gothenburg, Sweden
    8th November 2018 – GBK Stadium, Jakarta, Indonesia
    11th November 2018 – Phillipine’s Arena, Manila
    14th November 2018 – Bukit Jalil Stadium, Kuala Lumpur
    17th November 2018 – Taoyuan International Baseball Stadium, Taipei, Taiwan
    20th November 2018 – Asia World Expo, Hong Kong
    21st November 2018 – Asia World Expo, Hong Kong
    25th November 2018 – Du Arena, Abu Dhabi, UAE
    29th November 2018 – FNB Stadium, Johannesburg, South Africa

    Deel met jou tjommies!

      griffinIt is Official! Guns ‘n Roses are coming to South Africa!
      Check hom

      Hit me AB one more time!

      In Snotstories, Sport deur griffinRek jou bek

      AB de Villiers is een van daai rare talentvolle mense wat excel in alles wat hy aanpak. Kom ons maak vir hierdie oefening liefs maar asof sy musiekloopbaan nie bestaan nie. Kom ons fokous eerder op die sportman…

      Hy het reeds as laitie ‘n scholarship vir tennis beleef van die hand gewys om op krieket te fokus. Wel, as jy sesse kan bliksem met tennis shots, why not? Best of both worlds, as jy my vra, en die zak (in Suid-Afrika in elk geval) is soveel beter. Wil jy nommer 134 in tennis wees of nommer 1 in krieket? Sy talente strek egter veel wyer as bloot tennis en krieket. Volgens Cricket District, ‘n Facebook page met oor die 100k followers, is AB de Villiers Chuck Norris van alle sport:

      AB de Villiers was shortlisted for South Africa’s junior national hockey and football team, captain of South Africa’s junior national rugby team, holds six South African school swimming records and the fastest 100m time in South Africa’s junior athletics. He was also U19 national badminton champion, a member of South Africa’s junior Davis Cup tennis team and received a medal from Nelson Mandela for a science project. He scored 20,014 runs in international cricket with 47 centuries and 109 fifties, and holds the record for the world’s fastest ODI 50, 100 and 150, and the fastest Test century ever by a South African. He also has a golf handicap of scratch.

      What a man.

      As al daai kak waar is, is dit genuinely fokken impressive. Maar iemand kap toe terug met probably die beste comment op Facebook vir 2018:

      He won his first Nobel Prize, for physics, as a nine week old foetus, before his autobiography – released at age eight – won the Pulitzer and earned him his second Nobel, this time in literature. At the age of 14 he fixed the hole in the ozone layer before reversing climate change at his 21st birthday party.

      Single handedly responsible for a three-fold increase in South African economic growth, de Villiers earned his Masters in Economics at 12.

      When AB defeated Klitschko to win the world heavyweight title, as a two year old, he became the youngest champion in history, before a record string of 18 NBA titles and seven golfing grand slams saw him focus on Cricket; principally because he had done everything else.


      Terug op ‘n meer saakliker noot – AB sal in geskiedenis afgaan as een van die grootste krieketspelers wat die sport ooit gesien het en dit was ‘n hartseer dag vir krieketliefhebbers wêreldwyd toe die legendariese Proteakolwer ‘n video op Twitter ge-post het wat sy uittrede uit internasionale krieket aangekondig het:

      Dink bietjie terug aan die games waarin jy AB se spel leer ken het. Die man bliksem sesse uit die sportsgronde uit. Balle vlieg so ver oor pawiljoene, dat die oom met die spesiale leertassie vir die twee teams wat mekaar die stryd aanvoer, nuwe balle moet aandra. Weet jy wanneer sien jy die oom met die spesiale tassie die meeste? Dis fokken reg, ja – wanneer AB kolf! Gaan maak daai oom se health app oop op sy iPhone en gaan check sy steps. Check nou die datums waneer die steps off the charts spike. Dis wanneer AB de Villiers kolf. Die oom met die tassie vlieg elke week George toe met sy Discovery punte wat hy score met sy health app omdat hy as gevolg van AB, heeltyd balle moet aandra.

      ‘n Nuwe dokumentêre reeks is sopas vrygestel om die grootste oomblikke van ons geliefde krieketlegende vas te vang. Dit word eenvoudig AB de Villiers genoem. Laat ek net right off the bat sê dat die reeks my by eerste oogopslag heavy confuse het. Dis opgedeel in vier episodes van onewe, onsaamehangende lengtes:

      Episode 1 – 11 min
      Episode 2 – 5 min
      Episode 3 – 30min
      Epsidoe 4 – 16min

      Like, what the fuck, ouens?

      Maar moenie worry nie, kyk dit net, want dis net oor ‘n uur se aksiebelaaide sportvermaak as mens alles bymekaartel. Dis maar net fokken weird gepackage. Die eerste episode is ‘n highlight reel van sesse en viere wat in ale rigtings spat. Episode tweede is ‘n lekker kort video – 100 reasons Why we love AB waarin bekende mense soos Jack Parow, Francois van Coke, sports presenters, sy team mates, rugbyspelers, sy stukkie, sy mamma en sy boetie vir hom drukkies, soentjies, liefde en thoughts and prayers stuur. Net ‘n lekker shout out to the man, heel gepas net kort voor hy sy 100ste toets moes andurf. Dis ‘n nice touch. Mooi so, Supersport. Ons hartjie julle ook, hoor.

      Vir my is episode drie die heel belangrikste een. Way back in 2006 het ek in Nigeria gebly. Heavy expat vibes en ek en ‘n tjommie het ‘n ton drank gekoop en die game begin kyk. Die Proteas het ‘n game teen Australië gespeel op Wanderers. Die Ozzies het vir ons six love opgefok en met ‘n onmoontlike chase score van 434 vir 4 geëindig. Ons het onsself en onse sorges aan die drank oorgegee. Alles was verlore. So ver van die huis af ook nog in donker Wes-Afrika. Dit was ‘n geween en ‘n gekners van tande. Maar toe kom ons span op dreef en alles verander skielik. Die onmoontlike het gebeur en ons het met die laaste bal van die laaste paaltjie die knoop wonder bo wonder derugehaak en ‘n record breaking 438 gescore. Dit was fokken insane shit! Dit was ook die laaste en bepalende ODI om die reeks te wen! Ek beveel sterk aan dat jy dadelik hierdie artikel gaan lees om die omvang van die drama te verstaan, en dan kan jy die highlights hier kyk as jy wil. Dis Vrydag. Steel ‘n uur by die werk. Die quality is net bietjie tosserig:

      Al hierdie in ag geneem, het ek en jy (en die res van die krieket koninkryk) nie gedink dat ons sommer gou weer so iets sou aasnkou in ons leeftyd nie. Nie daardie klas van score of daardie klas van kieket nie. The stuff legends are made of. Te veel variables…

      Fast forward terug na die AB-era en die doccie en episode 3: dit kyk na al die rekords wat gespat het op daai een dag toe die Proteas pienk gedra het teen West Indies. Toe somige kontkoppies die woord “gay” rondgegooi het oor die pienk hemde.
      *maak sulke draadtrek gebaar*
      Hulle bekke was vinnig gesnoer. Liewe bliksem! Wie kon daardie dag vergeet? Die vinnigste vyftigtal in ‘n ODI, slegs 17 minute in die game in. En dit van slegs 16 balle af!? Daardie dag, 18 Januarie, 2015. Die West Indian krieketspan sal daardie dag altyd soos gister onthou as die dag wat pappa die hondjie plaas toe gevat het.

      Dik fokken trane…

      “The most he can get off this over is 23” tune West Indian die presenter, net voor die laaste bal van over 43 wat in AB geboul word.
      WHAP!
      Daar kont hy ‘n 4 van ‘n no-ball af.
      Hier kom die laaste bal nou for realzies…
      WHAP!
      Daar kak die rêrige-êrige laaste bal van over 43 vir nog ‘n 4. Hoe gaan daai dokter stories om die braai nou weer?  Net twee 2mm verder en dit was ‘n fokken ses!
      So paar minute later kak nog ‘n wêreldrekord in die pomp – die vinnigste honderdtal ooit (voor AB) was van 36 balle af ge-score.  Toe moer AB dit vir ‘n ses en score die vinnigste century ooit met 31 balle om op 104 te staan. Ek weet nog steeds nie wat die fok “strike rate” beteken nie, maar syne het op daardie punt op 335.5 gestaan en dit klink vreesaanjaend en baie intimiderend. As ‘n bra maak asof sy hand ‘n gun is en my tune “my strike rate is 335.5”, gee ek dadelik my beursie vir hom. En my karsleutels.
      Toe spat daar nog rekords in dieselfde game:
      Die meeste sesse in ‘n ODI innings ooit voor AB, was 16. Toe equal AB dit met die tweedelaaste bal. Ongelukkig is hy met die heel laaste bal op ‘n score van 149 uitgevang. Een punt meer en hy het die vinnigste 150 ook gehad. Dit was ook SA se hoogste score ooit in ‘n ODI – 439. Jirre, kan jy onthou hoe excited en trots jy daai dag was? Hoe trots en excited SA was? Fokkit, ek trek sommer ‘n pienk trui aan en trek draad!

      Behalwe vir daai epic en historic game, kyk die eposide ook na al die ander rekords, byvoorbeeld dat hy die enigste batsman in geskiedenis is om ‘n century te score nadat hy eers na die 30ste over inkom om te kolf. En hy dit fokken wragtig weer reggekry ‘n paar games later!

      In episode 4 van hierdie doccie kan jy highlights van een of ander IPL game kokkenodge. Ek het die ‘n fokken idee wat in die IPL-wêreld aangaan nie want dis vir amper meer confusing as die Star Wars movies. Weereens, kyk dit gerus (die doccie, nie Star Wars nie). Dis net spectacular blerrie krieket all round en dis al wat tel. En met AB is daar altyd die weirdste shit wat gebeur. Het jy dit al agtergekom? Hy kan nie net ‘n ses soos ‘n gewonde mens moker nie. Hy moet hom in ‘n fokken asblik langs die veld gaan staan en bêre.
      “Special air delivery coming in! Gee pad!”
      Tonk!
      “Now, take out the trash, doos!

      In dieselfde game druk hy vir landsgenoot (en enemy in die betrokke game), Dale Steyn, ‘n vet pit en slaan daai spoedbal met ‘n shot wat lyk na ‘n onmoontlike reverse sweep. En hy slaan hom vir ‘n ses. Nie ‘n klein een nie.  Een wat al sy eie skoene kan vasmaak. Onthou, dis teen Dale Steyn!  Dale Steyn! Dit moet ‘n bittere pil wees om te sluk…

      En nou is dit alles klaar vir AB en krieket. Snik. Wanneer sportsmense hulle retirement aankondig, is ons vinnig gereed om te sê: “Daar sal nooit weer iemand soos hy wees nie!” Dis eintlik ‘n pot kak, maar in AB de Villiers se geval, is dit die reine waarheid. So join my asseblief. Staan op aandag en sit jou hand op jou bors. Maak jou keel skoon en sing luidkeels saam met my en al die ander fans die nuwe National AB De Villiers anthem:

      Oh baby, baby, how was I supposed to know
      That something wasn’t right here
      Oh baby, baby, I shouldn’t have let you go
      And now you’re out of sight, yeah
      Show me how want it to be
      Tell me baby ’cause I need to know now, oh because
      My loneliness is killing me (and I)
      I must confess I still believe (still believe)
      When I’m not with you I lose my mind
      Give me a sign
      Hit me AB one more time!

      Net as opsomming:  Oor die laaste 14 jaar was in AB 228 ODIs, 114 toetse en 78 T20 matches. Hy hou drie wêreldrekords vir die vinnigste 50, 100 en 150 ooit in ‘n ODI. Behalwe vir AB de Villiers se kort highlights doccie, kan jy ook Crossing The Line kyk, ‘n documentary wat kak na die hoogs kontoversiële Australian krieket toer na Suid-Afrika vroëer vanjaar. Yup, die hele skuurpapier-tussen-die ballas eskapades wat soveel skaam en kak veroorsaak het. Ek wil nog nie nou al my naweek ruin en kwaad word nie, so maybe kyk ons volgende week na dit. Jy kan dit solank gaan kyk as jy wil. Kry  net vir jouself so stukkie free Showmax as jy nog nie het nie…

      Jy kan vir 14 dae verniet kokkenodge en deur ure se kykgenot trawl en besluit of jy wil aansluit teen R99 per maand. Kanse is goed dat jy jou subscription sal wil hou.

       

       

      Deel met jou tjommies!

        griffinHit me AB one more time!
        Check hom

        Jy moet eintlik net die hele bliksemse dag vandag WONDERboom luister!

        In Rolbees Reviews deur RolbeesRek jou bek

        Ek wou al ‘n ruk lank terug WONDERboom se nuutste album review maar daar was geen manier dat ek dit sou kon doen sonder om terug te gaan, te time travel, en elke album wat hulle sover record het te gaan soek en te luister nie. It was going to escalate en dit vat tyd en ek kort inspirasie vir so iets. Ek het dit seker nie heeltemaal reggekry nie maar ek het probeer. WONDERboom is ‘n band wat nog altyd baie airplay gekry het en hulle is ‘n baie belangrike groep in die Suid-Afrikaanse kontemporêre musiekmark. Ek het seker ook gedink niks kan so goed wees soos dit wat hulle alreeds bereik het nie. Was ek reg? Ons sal nou sien…

        Drie van hulle albums is ook net links verby my, though. Nie seker hoekom nie. Ek het hulle ‘n paar keer live gesien op varsity (allegedly want kaste Zamalek in my keel af) en na dit, toe ek 9 to 5 gewerk het, het ek hulle ook net so een of twee keer weer live gesien. Een ding is seker – dis nogal ‘n uitdaging om ouer SA rock en -popmusiek op te spoor op die interwebs in 2018. Vat iemand verantwoordelikheid vir die custodianship van die annale van SA Rock musiek? Ons efforts en Willem Welsyn se podcasts gaan baie help maar wat van nog ouer, bekende of selfs obskure bands? Wat van meer detail? Oor so twee dekades gaan niemand dalk eers onthou wie de fok bands soos Squeal, Urban Creep, B-World of Sugardrive was nie. Ons het ook nie genoeg prominente classic radio stasies soos in die States wat ‘n groot getal luisteraars het en wat net op ouer musiek fokus nie en dit maak my nogal sad. Anyways, ek het net so vinnig rondgesnuffel op die interwebs, so moenie ‘n award winning stuk verwag nie, hoor. Klomp mense wat by STRAB was het ook bietjie uitgefreak oor WONDERboom se set op die houtdeck daar in Ponta Malongane, so dit het my ook aangespoor…
        Wat my opgeval het van WONDERboom is dat hulle al telkemale genomineer was vir ‘n SAMA-toekenning maar nog nooit een gewen het nie. Huh, nie eens een keer nie?! Dit pretty much sucks. Ek het ook verneem dat die mense wat besluit oor die SAMAs hulle hierdie jaar summier ‘n vet nool gedruk het. Moet die bands nie nog ‘n kakhuis vol geld ook betaal om in te skryf nie? Let me guess, jy kry nie ‘n volle refund as jy nie genomineer word nie? WONDERboom het wel al ‘n hele paar ander awards gewen. Die Kannas is die enigste ander een wat ek ken tussen die lot. Daar is ook twee live kompetisies in China en Londen waar hulle onderskeidelik eerste (in 2017) en tweede (in 2004) gekom het. Dis cool as die bands waarvan ons hou vir SAMAs of whatever genomineer word (of wen) maar ons gee nie eintlik ‘n fok daaroor om as ons bands hier review nie.

        As student onthou ek WONDERboom was ‘n big deal op varsity radiostasies en die live circuit (local gigs, festivals en concerts van oorsese bands). Hulle het vir Live ge-open die eerste keer toe hulle hier getoer het as ek reg onthou. Ons het kwaai geparty op songs soos Green Fever wat op die Is it? album (1996) uitgereik is. Moeilik om daai album te kry nou. Hulle is een van die min bands wat die vaandel kon oorneem by die Engelse cross-over bands van die eighties maar dit was nooit hulle enigste fokus nie. Hulle het naam gemaak op ‘n TV show wat ek baie gekyk het: Dali Thambo se People of the South. Ek dink hulle was nog The Electric Petal Groove Machine genoem, vernoem na die twee bands, The Electric petals en Eight Legged Groove Machine wat ge-merge het. Jirre, ek het Smile Pantsula ge-love met die penny whistle!

        However, hulle kon nog meer doen as net cross-over musiek. Wie kan Something Wrong en die title track vergeet op die Never Ever album? (2000). Dit het ook baie op die radio gespeel:
        Die tunes het meer soos Indie Brit Pop geklink vir my. Not what I was into at the time maar dit was well produced en lekker om te luister. Later in 2001 het hulle daai legend covers record van Juluka se Africa, éVoid se Shadows en Rabbitt se Charlie. Laasgenoemde met ‘n Kwaito mashup aka Charlie (Ain’t slavin 2 da habit). A fitting tribute for the older generation South African bands. Dit is alles op die Rewind album.

        Ooooh, die Hoekom? album (2004) was net so befok en dis net so moeilik om dit deesdae in die hande te kry. Dit was weer ‘n tribute vir Afrikaanse rock and roll met sulke Yankee-Soutie aksent. “Sui draw tuh fuel eyeshadow, my boet”

        Nog ‘n song wat ek baie geluister het was Best Side van hulle City of Gold album (2006). WONDERboom het die vibe van daai tyd perfek in die song vasgevang. So positiewe bittersweet catchy pop tune. Die video vir die song was ‘n great idee met bekende persoonlikhede soos Marc Lottering en Elana Afrika-Bredenkamp wat kamtig aan “open auditions” kom deelneem het. Danny de Wet was ook nog op die tromme.

        Kom ons fast forward bietjie na laasjaar toe. WONDERboom het hulle eerste album in sewe jaar uitgereik. Hoekom so lank, vra jy? Wel, ek het dit al ‘n hele paar keer gesien met musos wat ‘n band member aan die dood afgestaan het. Nie alle mense verwerk dit dieselfde nie. Sommige mense spring dadelik terug aan die werk en ander vat hulle tyd om shit uit te figure en weer ‘n nuwe creative flow aan die gang te kry. Hoekom sal bands en die entertainment industry nou anders wees as die res van ons? Garth McLeod het ‘n legacy vir ons gelos met sy bydraes tot Sugardrive en WONDERboom maar mens kan net imagine hoe moeilik dit vir die band moes wees. Dit het hulle ‘n ruk gevat om die regte vibe te kry met hulle nuwe drummer. Sy naam is Jonathan Bell.

        So OK, kom ons hoor bietjie hoe klink Rising Sun (2017).  Ek kon dadelik met die eerste deurluister hoor hoeveel moeite hulle met elke liewe song op die album gedoen het. WONDERboom het baie cover songs gedoen oor die jare en hulle was nog altyd vir my ‘n band wat goeie songs kon skryf maar enkele songs op hulle albums het baie meer uitgestaan bo die ander en dié songs was gewoonlik die hit songs wat baie airplay gekry het. Amper asof hulle hits probeer skryf het. Ek het weer meeste songs gaan luister en selfs die paar albums wat ek gemis het of at least enkele songs daarop wat ek kon opspoor. Ek kon glad nie The Automatic Shuffle (2011) kry nie. So vir my is hierdie ‘n album (van hulle oorspronklike musiek) waar hulle moeite gedoen het om elke song befok te laat klink. Ek noem sulke albums vinyl albums, waar elke song my aandag equally trek en hou. Dink ek hulle het dit reggekry om ‘n vinyl album te maak? I’m getting there. Ek het Southern Light verlede jaar in isolasie vinnig gehoor en dit was kief maar ek het nie gedink ek gaan die hele album like nie.

        Dit het so haunting kitaar sound gemeng met gritty rock riffs all over the place. Ek voel soos ‘n dickface omdat ek nou eers die hele album aandagtig gaan deurluister het. As ‘n geheel gesien is dit hulle beste album sover want ek wil elke song hoor en nie net een of twee, maybe drie songs nie. It’s really fucking good! Ek dink die SA commercial mark is net op ‘n heel ander plek as die musiek wat hulle op hierdie offering aanmekaargeslaan het. Hel, die globale en SA musiek industrie is obviously op ander planete nou as tydens die vorige dekade en die SAMAs en hulle toekennings kan anyway fokof, for all I care!

        WONDERboom se musiek behoort tog nog by hulle ouer fans uit te kom op commercial radio stasies soos Jacaranda? I wouldn’t know. Ek weet wel hierdie album het ‘n paar lekker hard-hitting rock tunes, man. Humans en In Place of Something is lekker voorbeelde. Ek hoor ook ‘n baie meer gebalanseerde en polished blend van die Brit Pop en Alternative Rock sound van die nineties. Martin Cito Otto se stem is one-of-a-kind en Martin Schofield vat meer kanse met ‘n verskeidenheid idees en kitaarspel op die songs. Die bass en elektriese klank op Northern Light is soos ‘n foto-negatief van Southern Light en dis weer net nog iets wat jou aandag hou voor Great Escape begin. Nog ‘n great song! Ek hoor ook vocals soortgelyk aan Wayne Hussey (The Mission) in van Cito se vocals. Moerse fan van altwee se vocals, by the way. Op die song Hell is dit baie duidelik. Sewe songs in en ek is nog nie verveeld nie. Die title track vat my weer terug na die nineties toe met Schofield wat kitaar gooi wat klink soos Peter Buck se grungy tremolo kitaar op R.E.M. se Crush with Eyeliner en Cito deel Gallagher-like vocals links en regs uit. God, if only they played this music on the radio all the time! Jirre, if only radio was still any good! Ooh La La en Digital Dan is nogal classic WONDERboom en Shark Bite klink soos ‘n Prince song maar net met ‘n WONDERboom byt.

        Ek het dit nou geniet.

        Hierdie is prima shit!

        Check dit uit!

        Deel met jou tjommies!

          RolbeesJy moet eintlik net die hele bliksemse dag vandag WONDERboom luister!